poniedziałek, 6 maja 2013

Colorful.And.Fresh

 Wiemy że kobieta zawsze powina wyglągać dobrze nawet mając małego urwisa takiego jak mój synek ,
więc na sam początek wersja szpilki lecz jak zawsze na zabawę przyjdzie czas to mama musi założyć coś wygodniejszego . Zobaczcie moją Stylizacje mam nadzieję że bedzie się wam podobać. Mam zamiar pokazać wam w niedługim czasie moje awangardowe fryzury i stylizacje . Do.Zobaczenia ... :*


































































 



Wiktorek
Buty / shoes - H&M
Spodnie / pants - Little Rebel
Body / bodysuit - H&M


Ja
Kurtka / jacket - H&M
Bluzka / t-shert - Atmosphere
Naszyjnik / necklace - Primark
Pasek / belt - Primark
Spodnie / pants - Top Shop
Szpilki / spike heels -ZARA
Buty / shoes - SELECT




Bardzo FAJNY link z bardzo DROGIMI i odjazdowymi BUTAMI  ... :*

2 komentarze: